(THERAPIE.CZ)
Živnostník Pavel Ziemniok
se sídlem Palackého 1039, 696 03 Dubňany, Česká republika
IČO: 07800223
Kontakt: [email protected]
1. Úvodní ustanovení
1) Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) živnostníka Pavla Ziemnioka, se sídlem Palackého 1039, 696 03 Dubňany, zapsaného v živnostenském rejstříku pod IČ 07800223 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://therapie.cz (dále jen „webová stránka“) a herním serveru.
2) Ustanovení obchodních podmínek je nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
3) Pravidla používání služeb sítě Therapie.cz jsou dostupná k zobrazení na webové stránce https://therapie.cz/pravidla/ pod názvem Pravidla (dále jen „Pravidla“). Jestliže jsou tyto Obchodní podmínky v rozporu s Pravidly, platí ustanovení uvedené v těchto Obchodních podmínkách.
2. Kupní smlouva
1) Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH“) a všech souvisejících poplatků (pokud není uvedeno jinak). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu nebo herním portálu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2) Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o případných nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Pokud je zboží digitálního charakteru a není prodáváno na fyzickém nosiči, náklady spojení s balením a dodáním zboží jsou 0,- Kč a nemusí již být dále uváděny (pokud není uvedeno jinak).
3) Pro objednání zboží kupující potvrdí souhlas s obchodními podmínkami a dle vybraného způsobu platby platbu dokončí (při zvolení jiné platební metody, než je SMS, je kupující povinen uvést správnou e-mailovou adresu na doručení potvrzení o úspěšném dokončení a zaplacení objednávky). - Před odesláním platby a dokončením objednávky je kupující povinen si zkontrolovat veškeré zadané údaje platby. U SMS plateb se jedná především o telefonní číslo a tvar odesílané SMS.
4) V případě platby pomocí SMS prodávající odešle odpovědní SMS potvrzující úspěšné dokončení a zaplacení objednávky, v případě využití jiné platební metody, než je SMS, prodávající odešle potvrzení dokončení a zaplacení objednávky na e-mail kupujícího uvedený v uživatelském účtu nebo objednávce.
5) Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká úspěšným dokončením objednávky ze strany kupujícího (tj. úspěšným dokončením platby – zaplacením objednávky).
6) Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
7) Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (především náklady na internetové připojení) si hradí kupující sám.
3. Dodání zboží
1) Při objednání digitálního produktu dodávaného bez fyzického nosiče – přidělení ranku, klíče, kosmetických úprav a dalších – dochází k dodání zboží zpravidla do 24 hodin po zaplacení objednávky. V případě nedodání zakoupených produktů do 7 dní od správného zaplacení objednávky má zákazník nárok na podání reklamace objednávky.
2) Kupující je povinen si uchovat potvrzení o platbě pro případnou pozdější reklamaci.
4. Cena zboží a platební podmínky
1) Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu způsoby uvedenými na webových stránkách.
2) Prodávající se zavazuje na webových stránkách uvádět vždy aktuální informace o možnostech platby a případných poskytovatelích jednotlivých platebních metod.
3) Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také případné náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
1) Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, od kupní smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
2) Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, ve kterém je předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu elektronické pošty prodávajícího uvedenou na webové stránce v sekci „Kontakt“.
3) V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
4) V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5) Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. Reklamace
1) Kupující je při podávání reklamace povinen dostatečně doložit, že řádně zaplatil objednanou službu (V případě platby pomocí SMS screenshotem, případně dostatečně čitelnou fotkou, na které bude vidět datum a čas odeslání SMS, její tvar, číslo, na které byla SMS odeslána, a případně zpětná SMS, kterou poskytovatel plateb zaslal zpět. V případě jiné platby poté získaným potvrzením o zaplacení služby.).
2) Kupující je oprávněn podat reklamaci prodávajícímu v případě, že:
a. Nedošlo k doručení zakoupeného zboží (obvykle na elektronickou adresu, případně do zpětné SMS v případě využití SMS platby).
b. Byla naúčtována částka vyšší, než byla uvedena na webových stránkách.
c. Odeslal platbu ve špatném tvaru (Takovéto platby musí prodávající ve většině případů předat poskytovateli plateb, úspěšnost vyřízení této reklamace poté souvisí s úspěšností vyřízení reklamace u poskytovatele platby. Prodávající se zavazuje kupujícího o průběhu reklamace neprodleně informovat.).
d. Při objednávce uvedl chybné údaje (Úspěšnost vyřízení této reklamace zde závisí na konkrétní možnosti dohledání platby, případném rozhodnutí poskytovatele platby. Prodávající se zavazuje kupujícího o průběhu případné reklamace u poskytovatele plateb neprodleně informovat.).
3) Prodávající je oprávněn odmítnout reklamaci v případě, že:
a. Kupující odeslal platbu ve špatném formátu (nejčastěji uvedené špatné uživatelské jméno) a kupující není schopen dodat dostatečné potvrzení o zaplacení.
b. Kupující odeslal platbu ve špatném tvaru a platbu nebylo možné dohledat poskytovatelem plateb.
4) Kupující má možnost podat reklamaci pomocí zaslaného emailu na emailovou adresu uvedenou v sekci Kontakt na webových stránkách. V případě podání reklamace jiným způsobem na ni nemusí být odpovězeno.
5) Poskytovatel se zavazuje začít reklamaci řešit do 7 pracovních dnů od jejího podání.
6) Kupující je povinen chybu v dodání nebo naúčtování nahlásit neprodleně poté, co ji zjistí. V případě zbytečného odkladu nemusí být nárok na reklamaci uznán.
7. Nedostupnost služeb
1) Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv kupujícímu odebrat výhody v případě porušení Pravidel či při případnému uzavření či pozastavení sítě Therapie.cz (platí i pro uživatelské účty bez zakoupených výhod).
2) Poskytovatel je povinen na webové stránky Therapie.cz umisťovat informace o plánovaných odstávkách služeb.
8. Ukončení provozu herního serveru
1) V případě ukončení provozu herního serveru zanikají veškeré uživatelské herní účty bez nároku na finanční či jinou kompenzaci.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
1) Zákazník nemá nárok na pře-prodávání zboží dalším osobám.
2) Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
4) Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10. Ochrana osobních údajů
1) Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
2) Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa elektronické pošty (email), telefonní číslo, IP adresa (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
3) Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
4) Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
5) Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
6) Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným nebo neautomatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
7) Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
8) V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
a. Požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení.
b. Požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9) Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
11. Doručování
1) Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
2) Kupujícímu může být doručována SMS související se zbožím nebo službami.
12. Zákaznická podpora
1) V případě problémů s využíváním služeb má zákazník možnost kontaktovat zákaznickou podporu dle informací uvedených na webové stránce https://therapie.cz/kontakt.
2) Preferovaný způsob komunikace se zákazníkem je pomocí emailové adresy, která je uvedena na webové adrese https://therapie.cz/kontakt.
3) Zákazník je povinen vždy uvádět pouze přesné, úplné a pravdivé informace a ve svých zprávách se vyjadřovat slušně. Jinak nemusí být zákazníkovi podpora poskytnuta.
4) Poskytovatel není povinen odpovídat na dotazy netýkající se poskytovaného zboží či služeb.
5) Zákazníkovi nenáleží žádná forma kompenzace v případě pozdní odpovědi ze strany poskytovatele.
6) V případě nejasného specifikování dotazu či zvolení nesprávné formy komunikace není poskytovatel povinen poskytnout odpověď. Poskytovatel nezaručuje dostupnost telefonického kontaktu, doporučujeme využít emailovou adresu, která se nachází na https://therapie.cz/kontakt.
7) Doba odpovědi na zprávu od zákazníka se různí, například v závislosti na náročnosti dotazu a operací s ním spojených.
13. Závěrečná ustanovení
1) Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2) Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
3) Veškeré údaje potřebné ke kontaktování prodávajícího jsou uvedeny na webových stránkách v sekci Kontakt.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 07. 03. 2025
Therapie.cz